fredag 4 mars 2016

Fredagsmys

Äntligen fredag! Veckan är slut och helgen är här. Den här helgen ska vi packa. Nästa lördag åker vi återigen ner till Malaga. Bara att vänja sig. Om vi nu får till det med säljaren och de vill sälja sitt hus vill säga. Då blir vi "Spanien-pendlare".  Även om vi naturligtvis inte kan åka så ofta som vi gjort nu ett tag..
Men det går så sakta. Vi vill få affären avslutad men vi vet inte om säljaren vill eller varför de inte skriver på. Manana-land eller vad? Kanske de skriver på idag.
Men vi väntar och under tiden har vi fredagsmys på fredagen. Ostbågar är min stora passion eller kanske svaghet?! Ikväll ska vi också ha ett gott vin och lite blandade ostar framför tv-n.

Jag har hittat ett mörkblått tyg i ullblandning hos Tusensköna tyger i Norrköping. Det ska bli byxor tänkte jag .  Byxor som jag har ritat mönstret till! 
Så det vill jag också göra i helgen. Sy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad när du kikar in här