tisdag 20 oktober 2015

Jorden runt på en vecka...

.....och samtidigt vara i paradiset. Här är ljummet och varmt om vartannat.
Amadorestranden, Gran Canaria 
Vi sover, badar, äter, solar och mår bara bättre och bättre.  Jag är fortfarande trött men det är så Hasta Manana här så jag kommer snart ifatt mig.
Har lite virkabstinens, lämnade ALLT handarbete och sye hemma. "Bara" böcker att läsa är med som förströelse. Promenader och vila resten av tiden. Det är så underbart.
Har varit här i två dygn,  på Gran Canaria och samtidigt har jag varit på Yttre Hybriderna  med  Peter May och i Norrköping med Emilia Schepp . Nu är jag på väg till Island tillsammans med Arnaldur Indridason.

Att läsa  är att resa men på ett annat sätt.
Det finns många sätt att pimpa sitt tak på.
Här är några exempel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad när du kikar in här