söndag 25 oktober 2015

Rik och mätt med hemlängtan

Nu är det påfyllt med ny energi genom nya upplevelser, C- och D-vitamin från sol och frukt, god mat o dryck, möten med trevliga människor och en hel del sand mellan tårna. Känner mig rik och uppfylld.
Att få uppleva en vecka på det här sättet är en nåd att stilla bedja om. 

Amadorestranden i all sin härlighet
Men nu längtar jag hem! Till symaskinen och de halvfärdiga necessärerna. Bland annat. 
Har haft lite handarbetsabstinens den här veckan. Har så svårt att göra ingenting. Men då har jag ju kunnat titta runt på andras bloggar vilket varit så kul. Tack för att så många skriver och berättar om sina verksamheter.
Jag tror det är bra att ta lite ledigt från handarbete o sye då och då. Inte för att det är roligt att vara ifrån men för mig är det bra att stanna upp. Har lite svårt att fokusera,  blir ofta sugen att börja på nya saker.  Och så blir jag lite stressad av att ha för mycket igång samtidigt. 
Kanske ska jag börja fiska?
Att fiska ser så avstressande ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad när du kikar in här