söndag 18 oktober 2015

Höst, ljus, mörker och jag är nog resklar

 Louisiana i september 
Så lätt det är när solen skiner.



 I fredags morse när jag åkte till jobbet tog jag lite bilder. Det är mörkt nu när jag åker. Men solen gick upp och belyste guldet i träden.
Hemma är urnorna fortfarande fina. 
Glimtar av ljus i höstens tungsinthet. 
Men åh så svårt det är att packa. Det är kallt här. Ska vara 23 - 28 grader där dit vi ska men regna ibland. 
Kan jag lita på att det räcker med ärmlösa klänningar? 
Utan strumpbyxor? Min hjärna förmår inte att förstå.  Är för utmattad. Maken säger att det går att packa klänning och jag packar några koftor extra..... 
Tror att det blir bra för mig att åka bort och vila. Längtar!  Har lagt till badtofflor och baddräkt nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad när du kikar in här