fredag 15 april 2016

Underbart är att vara

Vårsol och glass! Är bara tvungen att ge mig själv en glass. Halvars Glass på Södra Promenaden i Norrköping, har öppnat!!

Bildresultat för glass bilder
Bara att välja.......


Jag kan stanna på vägen hem när jag vill. Lycka i kubik! 
Skönt är det att sitta och lyssna på fåglarnas kvitter och njuta en stund.

Och så är det fredag igen. Yes! Har börjat gilla fredagar jättemycket nu.....vill jag månntro vara ledig mer?

Är det pensionsåldern som närmar sig och är det så här det känns att bli äldre? En frihetslängtan typ! Vem hittade på förslaget att flytta fram pensionsåldern  och varför? 
Jag hinner snart inte åka till jobbet. Har så mycket annat jag vill pyssla med. 
Äta glass o sy o bara vara!
Bildresultat för symaskinerBildresultat för symaskiner
Bilder har jag lånat på Internet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad när du kikar in här