tisdag 19 januari 2016

Förberedd o klar

Nu har jag varit hos frissan och blivit fin. Jag har köpt öronproppar att ha på planet.  Varit på bokhandeln och köpt pocketböcker. Och så har jag varit till Ikea o köpt det billigaste täcket.

Ska läggas i den spanska sängen. Jag lider nämligen av "prinsessan på ärten"-syndromet.  Vet inte om detta syndrom finns men jag får riktigt  ont i hela kroppen när jag sover i hårda sängar. Och spanska hotellsängar saknar en bäddmadrass och är stenhårda. Så om jag viker Ikea-täcket 4 gånger och lägger det under lakanet så får jag inte ont.
Nu är det val och kval! Vilka kläder ska med? Och vilka skor?!








Blev jättetvungen att köpa de här för när jag gick igenom en skoaffär så ropade de på mig.....så ett par är klara!
Vojne vojne vilka problem.....men det löser sig. Plötsligt är vi iväg och något blev packat till slut.
Den här gången ska jag nog ta med lite virkning. Känns som det behövs något pyssel.
Har hittat
En fin mormorsruta med sippa i mitten hos underbara Bautawich
Någon gång ska jag våga mig på ett miumiudjur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du skriver en rad när du kikar in här